සියලු බුදුවරයන් වහන්සේලාගේ අසාධාරණ ධර්මතාව ප්‍රකාශ කරන්නෙමි. භාග්‍යවතුන් වහන්සේලාගේ ධර්මතාව සමතිස් වැදෑරුම් වෙයි.

ඒ මෙසේයි.

පශ්චිමභවික බෝසතාණන් වහන්සේගේ මනා සිහිනුවණින් මවුකුස පිළිසිඳ ගැනීම,

මවුකුස පර්යංකයෙන් පිටත බලා හිඳීම,

බෝසත් මව හිටගෙනම ප්‍රසූත කිරීම,

අරුණයෙහිම මවුකුසින් බිහිවීම,

රන්පටෙහි පිහිට වූ පාදයෙන් උතුරුදිග බලා සත්පියවරින් ගොස් සිවුදිග බලා සිංහනාද කිරීම,

සතර නිමිති දැක පුතුන් උපන් පසු මහාසත්ත්‍වයන්ගේ මහබිනික්මන කිරීම,

අරහත්ධජය පිළිගෙන පැවිදිව,

යටත් පිරිසෙයින් සතියක් ප්‍රධන් වැඩීම,

බුදුබවට පත්වන දින කිරිපිඬු භෝජනය,

තණ ඇතිරියෙහි වැඩහිඳ සර්වඥතාඥානය අවබෝධ කිරීම,

ආනාපාන කර්මස්ථාන පරිකර්මය,

මාරබල නැසීම,

බෝපලඟෙහිම ත්‍රිවිද්‍යාව ආදිකොට අසාධාරණඥානාදි ගුණ ප්‍රතිලාභය,

සත්සතිය බෝධිසමීපයෙහිම ගතකිරීම,

ධර්ම දේශනාව පිණිස බ්‍රහ්මයාගේ ආයාචනය,

ඉසිපතන මිගදායෙහි දම්සක් පැවැත්වීම,

නවම් පුර පසළොස්වක සිවුවනක් පිරිස් රැස්වීමෙහි පාමොක් දෙසීම,

ජේතවන ස්ථානයෙහි නිත්‍යවාසය,

සැවැත්නුවර දොර යමාමහ පෙළහර දැක්වීම,

තව්තිසා භවනයෙහි විජම්බණ දෙසීම,

සකස්පුර දොර දෙව්ලොවින් බැසීම,

නිරන්තර පලසමවතට සමවැදීම,

දැහැන් දෙක්හි විනෙයජනයන් දෙස බැලීම,

හේතුවක් උපන් කල ශික්‍ෂාපද පැනවීම,

හේතුවක් ඇතිව ජාතක දේශනාව,

ඤාතිසමාගමයෙහි බුද්ධවංසය දේශනා කිරීම,

ආගන්තුක භික්‍ෂූන් සමග පිළිසඳර කිරීම,

ආරාධිතයන්ට නොදන්වා වස් නිමවා නොවැඩීම,

දවසක් පාසා පෙරබත පසු බත පෙරයම මැදියම අලුයම කටයුතු කිරීම,

පිරිනිවන් දිනයෙහි මස්රස වැළඳීම,

සූවිසි කෙළදහසක් සමවත් සමවැද පිරිනිවීම

 

යන මේ සමතිස් සියලු බුදුවරුන් වහන්සේලාගේ ධර්මතායි.