උපාලි, මේ අවන්ද්යයෝ පස් දෙනෙකි. කවර පස්දෙනෙකැ යත්: ඇතුළු ගමට පිවිසියේ අවන්ද්ය යැ. වීථියට ගියේ. අවන්ද්ය යැ, අඳුරෙහි හුන්නේ අවන්ද්ය යැ, (කෘත්යය නිරත බැවින්) වඳනා බව නො දන්නේ අවන්ද්ය යැ, නිදාගත වූයේ අවන්ද්ය යි. උපාලි, මොහු පස්දෙන අවන්ද්යයෝ යි.
උපාලි, අනෙකුදු අවන්ද්යයෝ පස්දෙනෙකි. කවර පස්දෙනෙකැ යත්: හුළුකැන් වළඳන සමයෙහි අවන්ද්ය යැ, භක්තාශ්රයෙහි අවන්ද්ය යැ, වෛරීපුද්ගල අවන්ද්ය යැ, අන්යවිහිත වූයේ අවන්ද්ය යැ, නග්න වූයේ අවන්ද්ය යි. උපාලි, මොහු පස්දෙන අවන්ද්යයෝ යි.
උපාලි, අනෙකුදු අවන්ද්යයෝ පස්දෙනෙකි. කවර පස්දෙනෙකැ යත්: (අවුළු ඈ) කමින් සිටියේ අවන්ද්ය යැ, (අහර) බුදිමින් සිටියේ අවන්ද්ය යැ, වස් පවත්මින් සිටියේ අවන්ද්ය යැ, සුළුදියටනු කරමින් සිටියේ අවන්ද්ය යැ, උඛෙව්නීකම් කරනලද්දේ අවන්ද්ය යි. උපාලි, මොහු පස්දෙන අවන්ද්යයෝ යි.
උපාලි, අනෙකුදු අවන්ද්යයෝ පස්දෙනෙකි. කවර පස්දෙනෙකැ යත්: පළමු උපසපන් වූවහු විසින් පසු වැ උපසපන් වූයේ අවන්ද්ය යැ, අනුපසම්පන්න වූයේ අවන්ද්ය යැ, නානාසංවාසක වෘද්ධතර අධර්මවාදී වූයේ අවන්ද්ය යැ, මාගම අවන්ද්ය යැ, පණ්ඩක අවන්ද්ය යි. උපාලි, මොහු පස්දෙන අවන්ද්යයෝ යි.
උපාලි, අනෙකුදු අවන්ද්යයෝ පස්දෙනෙකි. කවර පස්දෙනෙකැ යත්: පිරිවෙස් පුරන්නේ අවන්ද්ය යැ, මූලායපටිකස්සන කර්මයට නිසි වූයේ අවන්ද්ය යැ. මානතට නිසි වූයේ අවන්ද්ය යැ, මානත් පුරන්නේ අවන්ද්ය යැ, අබ්හානකර්මයට නිසි වූයේ අවන්ද්ය යි. උපාලි, මොහු පස්දෙන අවන්ද්යයෝ යි.